REZERVÁCIA SLUŽIEB

KONZULTÁCIE | PREDNÁŠKY | WORKSHOPY | KURZY

S našim rezervačným systémom si objednáte potrebnú službu online na vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Platbu môžete vykonať vopred kartou, prevodom na účet, alebo priamo na mieste v hotovosti. Tu nájdete aj aktuálny cenník pre Bratislavu a Banskú Štiavnicu.

Zaregistrujte sa u nás bezplatne, jednoducho spravujte svoje rezervácie a majte prehľad o svojich konzultáciách. Zrušiť rezerváciu môžete do 24 hodín pred Vašim termínom bez straty rezervačného poplatku. 

Ak ste nenašli vhodný termín pre vás, ozvite sa nám na potrebujem@casnaseba.sk, telefonicky alebo SMS (Whatsapp) správou na čísle 0905 743 719. Určite niečo spoločne vymyslíme. Tešíme sa na vás.

  • Miesto
  • Výber služby
  • Vyberte službu navyše
  • Custom Fields
  • S kým sa stretnete
  • Dátum a čas
  • Vaše údaje
  • Platba
  • Potvrďte rezerváciu
  • Potvrdenie o rezervácii termínu

Miesto

Please select a location you want the service to be performed at

Miesto

Please select a location you want the service to be performed at

Výber služby

Please select a service for which you want to schedule an appointment

Vyberte službu navyše

Select service extras you want to add to your booking.

Custom Fields

Please answer this set of questions to proceed.

S kým sa stretnete

You can pick a specific agent to perform your service or select any to automatically assign you one

Dátum a čas

Click on a date to see a timeline of available slots, click on a green time slot to reserve it

Vaše údaje

Please provide you contact details so we can send you a confirmation and other contact info

Platba

You can either pay online using your credit card or PayPal, or you can pay on arrival with cash

Potvrďte rezerváciu

Double check your reservation details and click submit button if everything is correct

Potvrdenie o rezervácii termínu

Your appointment has been successfully scheduled. Please retain this confirmation for your record.
Máte otázky? Ozvite sa nám. 0905 743 719
Všeobecné obchodné podmienky

Miesto

Miesto
Výber služby
Vyberte službu navyše
Custom Fields
S kým sa stretnete
Dátum a čas
Údaje klienta
Údaje k platbe
Verify Booking Details
Appointment Confirmation
Banská Štiavnica | Čas na seba
Dolná 2, Banská Štiavnica
Bratislava | Čas na seba - ateliér
Nová Cvernovka, Račianska 80, Bratislava
Banská Bystrica
Podháj 5226/40, Banská Bystrica
Online konzultácia
Zhrnutie

„Alice: How long is forever?
White Rabbit: Sometimes, just one second.” 

LEWIS CARROLL

FAQ | Časté otázky

Kde nájdem aktuálny cenník služieb?

Cenník služieb pre rok 2024: Banská Štiavnica | Bratislava

Cenník služieb pre rok 2024: Banská Štiavnica | Bratislava

Cenník služieb pre rok 2024: Banská Štiavnica | Bratislava

Pomýlil/a som sa v termíne a odoslal/a rezerváciu, ktorá mi bola potvrdená. Čo mám robiť?

Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho a vybrať si z ponuky náhradných termínov. Prípadne nás môžete kontaktovať emailom na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Rezervujeme pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.

Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho a vybrať si z ponuky náhradných termínov. Prípadne nás môžete kontaktovať emailom na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Rezervujeme pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.

Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho a vybrať si z ponuky náhradných termínov. Prípadne nás môžete kontaktovať emailom na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Rezervujeme pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.

Ako môžem zaplatiť priamo na mieste? Môžem platiť aj platobnou kartou?

Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.

Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.

Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.

Zaplatil/a som si účasť na jednom z podujatí, ktoré organizujete, ale nemôžem prísť. Refundujete mi sumu, ktorú som uhradil/a?

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".

Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.

Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.

Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.

Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.

Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.

Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.