Ak ste nenašli vhodný termín pre vás, ozvite sa nám na potrebujem@casnaseba.sk, telefonicky alebo SMS (Whatsapp) správou na čísle 0905 743 719. Určite niečo spoločne vymyslíme. Tešíme sa na vás.
S našim rezervačným systémom si objednáte potrebnú službu online na vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Platbu môžete vykonať vopred kartou, prevodom na účet, alebo priamo na mieste v hotovosti. Tu nájdete aj aktuálny cenník pre Bratislavu a Banskú Štiavnicu.
Zaregistrujte sa u nás bezplatne, jednoducho spravujte svoje rezervácie a majte prehľad o svojich konzultáciách. Zrušiť rezerváciu môžete do 48 hodín pred Vašim termínom bez straty rezervačného poplatku.
Kde nájdem aktuálny cenník služieb?
Cenník služieb pre rok 2023: Banská Štiavnica | Bratislava
Rezervačný poplatok zahŕňa náklady, spojené s Vašou objednávkou - nájom priestoru, administrácia online rezervačného systému, dopravné náklady. V prípade, že sa nemôžete dostaviť na objednaný termín, je možné ho zrušiť priamo vo Vašom konte do 24 hodín pred termínom, alebo tak, že nám napíšete na potrebujem@casnaseba.sk alebo zavoláte na 0905 743 719.
Prečo je pri online rezervácii povinný rezervačný poplatok 10 €?
Rezervačný poplatok zahŕňa náklady, spojené s Vašou objednávkou - nájom priestoru, administrácia online rezervačného systému, dopravné náklady. V prípade, že sa nemôžete dostaviť na objednaný termín, je možné do 48 hodín pred termínom, priamo vo Vašom konte stlačiť tlačidlo “preobjednať” a my vás budeme kontaktovať s ponukou náhradných termínov. Druhou možnosťou je kontaktovať nás priamo na potrebujem@casnaseba.sk alebo zaslaním SMS alebo Whatsapp správy na 0905 743 719. V lehote kratšej ako 48 hodín pred konaním termínu už zmeny v rezervácii nie sú z prevádzkových dôvodov možné.
Rezervačný poplatok zahŕňa náklady, spojené s Vašou objednávkou - nájom priestoru, administrácia online rezervačného systému, dopravné náklady. V prípade, že sa nemôžete dostaviť na objednaný termín, je možné ho zrušiť priamo vo Vašom konte do 24 hodín pred termínom, alebo tak, že nám napíšete na potrebujem@casnaseba.sk alebo zavoláte na 0905 743 719.
Pri rezervácii som zaplatila povinný rezervačný poplatok 10 €, bude mi započítaný pri platbe na mieste?
Áno, samozrejme. Zálohová platba bude odpočítaná z celkovej ceny za danú procedúru. Príklad: Pri rezervácii kraniosakrálnej terapie (40 EUR / 60 min.) ste zaplatili zálohovú platbu 10 EUR vopred, preto po absolvovaní konzultácie zaplatíte u nás už iba cenový rozdiel, t.j. 30 EUR.
Áno, samozrejme. Zálohová platba bude odpočítaná z celkovej ceny za danú procedúru. Príklad: Pri rezervácii kraniosakrálnej terapie (40 EUR / 60 min.) ste zaplatili zálohovú platbu 10 EUR vopred, preto po absolvovaní konzultácie zaplatíte u nás už iba cenový rozdiel, t.j. 30 EUR.
Pomýlil/a som sa v termíne a odoslal/a rezerváciu, ktorá mi bola potvrdená. Čo mám robiť?
Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho. Následne vás budeme kontaktovať, aby sme rezervovali pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 48 hodín vopred. Prípadne nám napíšte na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Urobíme to za vás.
Najskôr musíte zrušiť potvrdenú rezerváciu - v prípade, že máte vytvorené konto. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho. Následne spravíte rezerváciu s novým termínom. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred. Prípadne nám napíšete na potrebujem@casnaseba.sk alebo zavoláte na 0905 743 719. Urobíme to za vás.
Ako môžem zaplatiť priamo na mieste? Môžem platiť aj platobnou kartou?
Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.
Áno, je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.
Zaplatil/a som si účasť na jednom z podujatí, ktoré organizujete, ale nemôžem prísť. Refundujete mi sumu, ktorú som uhradil/a?
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".
Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".
Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".