REZERVÁCIA SLUŽIEB

KONZULTÁCIE | PREDNÁŠKY | WORKSHOPY | KURZY

Ak ste nenašli vhodný termín pre vás, ozvite sa nám na potrebujem@casnaseba.sk, telefonicky alebo SMS (Whatsapp) správou na čísle 0905 743 719. Určite niečo spoločne vymyslíme. Tešíme sa na vás.

S našim rezervačným systémom si objednáte potrebnú službu online na vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Platbu môžete vykonať vopred kartou, prevodom na účet, alebo priamo na mieste v hotovosti. Tu nájdete aj aktuálny cenník pre Bratislavu a Banskú Štiavnicu.

Zaregistrujte sa u nás bezplatne, jednoducho spravujte svoje rezervácie a majte prehľad o svojich konzultáciách. Zrušiť rezerváciu môžete do 48 hodín pred Vašim termínom bez straty rezervačného poplatku. 

  • Miesto
  • Výber služby
  • Select Service Extras
  • Custom Fields
  • S kým sa stretnete
  • Date & Time
  • Your Information
  • Payment
  • Verify Order Details
  • Confirmation

Miesto

Please select a location you want the service to be performed at

Miesto

Please select a location you want the service to be performed at

Výber služby

Please select a service for which you want to schedule an appointment

Select Service Extras

Select service extras you want to add to your booking.

Custom Fields

Please answer this set of questions to proceed.

S kým sa stretnete

You can pick a specific agent to perform your service or select any to automatically assign you one

Date & Time

Click on a date to see a timeline of available slots, click on a green time slot to reserve it

Your Information

Please provide you contact details so we can send you a confirmation and other contact info

Payment

You can either pay online using your credit card or PayPal, or you can pay on arrival with cash

Verify Order Details

Double check your reservation details and click submit button if everything is correct

Confirmation

Your appointment has been successfully scheduled. Please retain this confirmation for your record.
Ozvite sa nám. 0905 743 719
Všeobecné obchodné podmienky

Miesto

Miesto
Výber služby
Select Service Extras
Custom Fields
S kým sa stretnete
Dátum a čas
Údaje klienta
Údaje k platbe
Verify Booking Details
Appointment Confirmation
Banská Štiavnica | Čas na seba
Dolná 2, Banská Štiavnica
Bratislava | Mandala
Poľná 19, Bratislava
Online konzultácia
Zhrnutie

„Alice: How long is forever?
White Rabbit: Sometimes, just one second.” 

LEWIS CARROLL

FAQ | Časté otázky

Kde nájdem aktuálny cenník služieb?

Cenník služieb pre rok 2023: Banská Štiavnica | Bratislava

Rezervačný poplatok zahŕňa náklady, spojené s Vašou objednávkou - nájom priestoru, administrácia online rezervačného systému, dopravné náklady. V prípade, že sa nemôžete dostaviť na objednaný termín, je možné ho zrušiť priamo vo Vašom konte do 24 hodín pred termínom, alebo tak, že nám napíšete na potrebujem@casnaseba.sk alebo zavoláte na 0905 743 719.

Prečo je pri online rezervácii povinný rezervačný poplatok 10 €?

Rezervačný poplatok zahŕňa náklady, spojené s Vašou objednávkou - nájom priestoru, administrácia online rezervačného systému, dopravné náklady. V prípade, že sa nemôžete dostaviť na objednaný termín, je možné do 48 hodín pred termínom, priamo vo Vašom konte stlačiť tlačidlo “preobjednať” a my vás budeme kontaktovať s ponukou náhradných termínov. Druhou možnosťou je kontaktovať nás priamo na potrebujem@casnaseba.sk alebo zaslaním SMS alebo Whatsapp správy na 0905 743 719. V lehote kratšej ako 48 hodín pred konaním termínu už zmeny v rezervácii nie sú z prevádzkových dôvodov možné.

Rezervačný poplatok zahŕňa náklady, spojené s Vašou objednávkou - nájom priestoru, administrácia online rezervačného systému, dopravné náklady. V prípade, že sa nemôžete dostaviť na objednaný termín, je možné ho zrušiť priamo vo Vašom konte do 24 hodín pred termínom, alebo tak, že nám napíšete na potrebujem@casnaseba.sk alebo zavoláte na 0905 743 719.

Pri rezervácii som zaplatila povinný rezervačný poplatok 10 €, bude mi započítaný pri platbe na mieste?

Áno, samozrejme. Zálohová platba bude odpočítaná z celkovej ceny za danú procedúru. Príklad: Pri rezervácii kraniosakrálnej terapie (40 EUR / 60 min.) ste zaplatili zálohovú platbu 10 EUR vopred, preto po absolvovaní konzultácie zaplatíte u nás už iba cenový rozdiel, t.j. 30 EUR.

Áno, samozrejme. Zálohová platba bude odpočítaná z celkovej ceny za danú procedúru. Príklad: Pri rezervácii kraniosakrálnej terapie (40 EUR / 60 min.) ste zaplatili zálohovú platbu 10 EUR vopred, preto po absolvovaní konzultácie zaplatíte u nás už iba cenový rozdiel, t.j. 30 EUR.

Pomýlil/a som sa v termíne a odoslal/a rezerváciu, ktorá mi bola potvrdená. Čo mám robiť?

Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho. Následne vás budeme kontaktovať, aby sme rezervovali pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 48 hodín vopred. Prípadne nám napíšte na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Urobíme to za vás.

Najskôr musíte zrušiť potvrdenú rezerváciu - v prípade, že máte vytvorené konto. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho. Následne spravíte rezerváciu s novým termínom.  Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred. Prípadne nám napíšete na potrebujem@casnaseba.sk alebo zavoláte na 0905 743 719. Urobíme to za vás.

Ako môžem zaplatiť priamo na mieste? Môžem platiť aj platobnou kartou?

Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.

Áno, je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Zaplatil/a som si účasť na jednom z podujatí, ktoré organizujete, ale nemôžem prísť. Refundujete mi sumu, ktorú som uhradil/a?

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".

Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".

Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.

Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".