S našim rezervačným systémom si objednáte potrebnú službu online na vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Platbu môžete vykonať vopred kartou, prevodom na účet, alebo priamo na mieste v hotovosti. Tu nájdete aj aktuálny cenník pre Bratislavu a Banskú Štiavnicu.
Zaregistrujte sa u nás bezplatne, jednoducho spravujte svoje rezervácie a majte prehľad o svojich konzultáciách. Zrušiť rezerváciu môžete do 24 hodín pred Vašim termínom bez straty rezervačného poplatku.
Ak ste nenašli vhodný termín pre vás, ozvite sa nám na potrebujem@casnaseba.sk, telefonicky alebo SMS (Whatsapp) správou na čísle 0905 743 719. Určite niečo spoločne vymyslíme. Tešíme sa na vás.
Kde nájdem aktuálny cenník služieb?
Cenník služieb pre rok 2024: Banská Štiavnica | Bratislava
Cenník služieb pre rok 2024: Banská Štiavnica | Bratislava
Cenník služieb pre rok 2024: Banská Štiavnica | Bratislava
Pomýlil/a som sa v termíne a odoslal/a rezerváciu, ktorá mi bola potvrdená. Čo mám robiť?
Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho a vybrať si z ponuky náhradných termínov. Prípadne nás môžete kontaktovať emailom na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Rezervujeme pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.
Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho a vybrať si z ponuky náhradných termínov. Prípadne nás môžete kontaktovať emailom na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Rezervujeme pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.
Najskôr je potrebné zakliknúť tlačidlo “preobjednať” vo vašom konte. Ak ho nemáte, odporúčame vytvoriť si ho a vybrať si z ponuky náhradných termínov. Prípadne nás môžete kontaktovať emailom na potrebujem@casnaseba.sk alebo pošlite SMS (Whatsapp správu) na 0905 743 719. Rezervujeme pre vás nový termín. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.
Ako môžem zaplatiť priamo na mieste? Môžem platiť aj platobnou kartou?
Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.
Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.
Áno, je možné platiť v hotovosti a pri väčšine služieb je možné na mieste zaplatiť aj platobnou kartou.
Zaplatil/a som si účasť na jednom z podujatí, ktoré organizujete, ale nemôžem prísť. Refundujete mi sumu, ktorú som uhradil/a?
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".
Žiaľ, nie je možné poplatok vrátiť, keďže sme pri organizácii podujatia už museli uhradiť potrebné vstupné náklady. Môžete si však nájsť za seba náhradu tak, aby vstupné na podujatie "neprepadlo".
Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.
Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.
Konto som si vytvoril/a ešte v pôvodnom rezervačnom systéme (pred 03/2023) a teraz mi nefungujú moje prístupové údaje.
Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.
Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.
Vzhľadom na komplexnú zmenu systému je nutné, aby ste sa zaregistroval/a znova. Ako prístupové údaje pre vytvorenie nového klientského konta môžete použiť svoje pôvodné meno a heslo.